Sunday, September 7, 2014

Perpindahan

Assalamualaikum semua.
Semoga Allah merahmati anda semua :)

Lokasi : Rumah sewa Akmal, Hazlami, Hanif, Ammar
Waktu : 9.36 pm
Hari : Sabtu
Aktiviti : #np Cool Kids - Echosmith

Pada hari isnin yang lepas, aku berpindah buat kali kedua.
Dari cité Jean Médecin ke cité Les Dolines.
Perjalanan yang mengambil masa lebih kurang dalam 20 minit.
Alhamdulillah aku bersyukur dengan apa yang ada di tempat yang baru.
Dapur dan jamban semua dalam bilik tu.
Sebab sebelum ni, dapur dan jamban kena kongsi.
Alors, sampai2 je aku di situ, aku terus unpacking barang aku. 
Boleh tengok video kat bawah ni :)


Semoga dengan perpindahan ini, berubahlah juga aku dari yang buruk ke yang baik
insyaAllah. Semoga Allah perkenankan doaku ini. amiin~
Sekian, Assalamualaikum

2 comments:

Yasir Zainuddin said...

peh kaya bai pindah pindah!

NaJib the Avenger™ said...

terpaksa pindah dowh. haha