Sunday, April 29, 2012

New Look!

assalamualaikum!
HOLLAA!
bertemu lagi kita dalam rancangan Super Spontan!
*ni serious super spontan. HAHA
bak kate kawan aku lah. tak habis2 dengan super spontan dye.
bnde tak lawak pon dye kate lawak.haisshhh

tapi,bukan itu yang aku nak katakan pada hari ini.
dan aku tak nak cari pasal kat sini.
sebelum tu, korang jangan terkejut dan jangan nak takut buat mase ni.
korang masih sedang membaca blog GoBlog.
ini bukan blog Pharmacist-To-Be, bukan blog Dengar Ini Cerita, bukan blog Coretan Insani dan sebagainya~

berwajah baru?
yeahhh! tepat sekali.
dah jarang update blog ni kan.
so,nak buat sedikit pembaharuan di blog ini.
lawa?
biase lah tu. lawa edit, lawa lah hasilnye.
*macam kene interview plak rasenya.haha

kalau korang perasan,

  • background dah lain.
  • tulisan GoBlog n description tu dah tukar sikit.
  • favicon tu dah makin lawa. bukan B putih lagi.
  • layout pun dah berubah sikit.
so, anda semua bila lagi?
tapi, bagi aku takdelah style sangat. 
sebab aku teringin buat yang ade page lain bagai.
pastu, header yang gempak gile bagai. 
contohnya macam blog lisa arissa ni :D
siap ade link kat tepi2 tu bagai. yang media tu.
header dye lawa gilak! camne nak buat camtu ea?
hurm,ade sape2 yang boleh tolong x?

so,itu sahaja post kali ini.sekian, assalamualaikum

p/s : harap2 ade respon dari korang semua. :-)

2 comments:

Lisa said...

Hai ;D

NaJib the Avenger™ said...

hehe. hai lisa! yes! u're header lawa! gempak gile :D