Sunday, March 4, 2012

3 soalan 1 jawapan

assalamualaikum readers!
okay! sudah lama aku tidak update blog ni.
tak tahu lah kenape.
mungkin busy kot.
*tapi dok umah je.keje pun baru je lagi.
hurm,mungkin malas lah.
sebab blog ni bukannye subjek di sekolah.
kalau subjek di sekolah mungkinlah aku akan update blog ni setiap mase!
*aca-aca rajin plak kan.haha

okay! hari ni aku nak jadi ustaz sebentar.
boleh kan?
maklumlah saye ni sekolah agama.
tapi sekarang ni tak tahu lah apa dah jadi kat sekolah tu.
lama tak pergi.
mesti lagi gempak kan?
insyaAllah~

berbalik kepada tajuk di atas.
3 soalan 1 jawapan
mungkin anda semua pernah dengar pasal ni.
i just want to remind of us.
kalau yang tidak pernah dengar, bacelah di bawah ni.
sangat menarik!

         

menarik kan?
simple je jawapan ustaz ni.
kepada sesiapa yang tidak faham, anda boleh tanya saya.
saya akan buatkan anda lebih faham! haha
sekian~

3 comments:

aliali, said...

xfaham, hahah

Insyirah Azman. said...

num satu takfaham -,-

NaJib the Avenger™ said...

haha.xfaham ea?nanti jumpe,aku try fahamkan korang.haha