Sunday, January 1, 2012

Happy New Year 2012

WAH! excited plak nak update blog ni.
dah 2012 seyh
makin hari makin pantas masa berlalu
yelah mane tak nye
kalau tak silap aku baru semalam je tahun 2011
tahu-2 bangun je dari tidur dah tahun 2012
*ceh,tipu tu.padahal tidur lambat semalam

yang peliknya,aku terlupa yang umur aku dah cecah LAPANBELAS
dah pukul dua lebih baru aku perasan.
siap update kat status facebook lagi
"wah! aku dah 18? HAHA dah dua jam lebih baru perasan. aku 18. WOOHOOOO"
amboi!kemain excited lagi.
yelah.aku kini bukan budak sekolah lagi.yiihaaa!
*kau akan merinduinya nanti.
sobb sobb
zaman sekolah lah yang paling best sebenarnya.
tapi,tak ramai yang perasan itu adalah zaman yang paling best ketika masih bersekolah.
majoriti akan peraan apabila sudah keluar sekolah.
*taching lah taching lah

okay,berbalik kepada tajuk.
di sini aku mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada semua orang yang sedang membaca blog aku yang tak seberapa ni.
wish u all da best in u're life
semoga dapat mencapai azam tahun baru yang mungkin tak tercapai-capai.
nekadlah dengan usaha yang gigih.barulah tercapai.
semoga menjadi anak yang baik.
bak kata ustazah aku, "anak yang baik ialah anak yang mendengar kata"
di sini aku mengingatkan diri aku dan semua orang agar dengarlah cakap sesiapa pun sekiranya ia adalah baik untuk kita.
tetapi, jangan sesekali mendengar BISIKAN SYAITON.

hangpa tengok gambaq ni


gambaq ini diambil pada enam petang 31/12/2011
tetapi pada pukul 12 pagi tadi, hanya perkataan 2012 sahaja yang tinggal.
jangan biarkan AIR yang memusnahkan masa hadapan kita.
*banyak benda boleh ditukarkan dengan "AIR".fikir fikir kan lah
nauzubillah min zaalik~
ayuh kita mulakan hidup kita dengan perkara-2 yang lebih baik daripada sebelum ini.

No comments: