Friday, December 30, 2011

Wira Wirawati Negara

see the title!
okay. everyone knows. when I said about the title, u all will think about?
PLKN!!! (shout)
yes,thats right

haha.sebenarnye, entri kali ini aku tujukan khas buat kawan-2 ku yang bakal menjalani Program Latihan Khidmat Negara di tempat-2 yang telah ditetapkan.
entri ini khas untuk Akmal, Ali, Stylo, Hasiff, Syed Amir, Adib dan ramai lagi.
haha.mesti korang suke kan. aku tahu tu.

yelah,manelah tak suke.dapat jadi orang yang paling bertuah di negara Malaysia tercinta ni.
demi memperjuangkan maruah bangsa dan negare.
GEMPAK TUUUU...

aku yakinlah,korang akan lebih bersikap patriotik apabila telah masuk kem yang BEST ni
tetapi,malangnye aku tak se'special' korang.
aku tak dapat pun tawaran untuk masuk kem ni.
sodeh lak ai...

korang masuk sini dapat belajar SIVIK & KEWARGANEGARAAN
favourite subjek kat sekolah kot.perghhh... syok ea tu
pastu, ade LATIHAN ape tah bagai.
konpem tough punye lah.
ade lagi tu.dapat KAWAD tiap-2 hari.
boleh mengimbas kenangan-2 di sekolah dahulu kala
furthermore, korang ade dapat ELAUN bagai. duit tuuu.
macam-2 boleh beli. nak beli IPHONE 4s pun lepas. 
*teringin seyh enset tu.
osah banyak ea kebaikan Kem ni. 

kepada kawan-2 ku yang taknak masuk kem ni,
aku harap korang mintak lah kat kementerian agar tukar dengan name aku. aku nak pergi sangat
PLEASE!!! nak pergi nak pergi nak pergi *tangan di dada mata ke atas

korang tengok gambar ni


ha!hangpa tengok.osah best ea tu.
bersemagat masing-2 HAHA
tapi, aku tetap bersedih sebab tak dapat join.
huwarghhhh....
:'(

No comments: