Thursday, December 15, 2011

SPM sudah habis


Assalammualaikum wbt. dan selamat malam :)
lame gile x update GoBlog. dah bersawang bagai dah ni.hee,jangan marah ha.Ape2 pun,Alhamdulillah lepas mengharungi banyak dugaan dan cabaran, dapat jugak batch ZEALOUS...
*EVER ONWARDS (shout)
 ...selesaikan exam SPM dalam mase sebulan ni. Sebulan oke! Bukannye sehari, belas-belas hari, puluh-puluh hari, tapi sebulan! Terseksa jiwa dan raga dalam masa sebulan ni.

Bila orang lain dah habis paper, ade gak terdetik dekat hati, bila la nak habis spm ni. hadoyai.
tapi bak kate Johan RL: cakap pun x gune,tendang pun x kene.HADOIIII
 Tu la padah ambik subjek berbelas-belas! huhu.
*wee bangga :)


dan Alhamdulillah aku takdapat PLKN! hoho. memang la ade yang nak sangat masuk PLKN bagai ni, tapi bagi aku, hmm tak suka sangat-sangat! better aku habiskan mase jiwa remaja aku ni dekat rumah or buat kerja lain. :)
sekarang ni,aku dah 2 hari berada di rumah. tapi, sampai sekarang aku tak tahu nak buat ape.I DON'T KNOW WHAT TO DO!!!
buat mase ni,sikit ni jelah.esok lusa aku akan update lagi.daa~

No comments: