Thursday, December 15, 2011

13-12-11


CANTIK kan tarikh ni.
macam sape ea? urm...
macam U lah

Act,ni tarikh keramat
*tarikh keramat?
yes!tarikh keramat habis SPM
pukul 4.30 p.m 13-12-11 telah membuktikan bahawa aku adalah bekas pelajar
bekas pelajar SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI JEMPOL
*SBP tu...BANGGA(x bangga mane pun sebenarnye)
tapi,sape yang x bangga dengan sekolah sendiri.
betul x? betul x? betul x?


paper terakhir yang aku ambil ialah subjek Pendidikan Al-Quran dan Al-Sunnah
*budak agame rupenye(bukan nak bangge ea)
x percaya? ni gambar ea...



Dah percaya belom?
*ek ele,gambar paper je watpe.boleh je letak gambar paper bahasa melayu.pastu cakap itu paper last
dah tu nak letak gambar apa? lantak hangpa lah nak percaya atau tidak
tapi btol gak tu.
WHATEVER!!!
yang penting,aku cakap bende yang benar.
bak kata yasin senario: tiada yang benar melainkan yang benar


habis je paper ni,aku dengan kawan2 aku bergambar beramai-ramai atas pentas Dewan Hamka.
Then, bergambar sampai lah aku balik dorm aku







Batch ZEALOUS 07-11





bersama Ustazah Hasiah.rindu ustazah!!!





kat kelas with Akmal n Hasiib





OTW balik dorm with Akmal n Hasiff
*ignore selipar aku.FYI,kasut aku kene buang :(





sampai dorm makan ayam BBQ with Asyiq,Arep n Amirul


jadi,tarikh ni bermakna sangat bagi aku.
aku amat menghargainya
*sob sob... sodih lak ai


:'(
.
.
.
.
.
.
.
.
.


menitik-nitik air mato den.sebak di dada hanya Allah sahaja yang tahu.

No comments: