Sunday, April 3, 2011

kem ragbi fasa 1

yeah!!!
sungguh penat hari ini.
akhirnya aku telah habis kem ragbi untuk fasa yang pertama.
bermulanya pada 1 april aritu hinggalah hari ini.
wa cakap sama lu......
"penat gile r.tu belum lagi latihan pusat kebangsaan tu."

banyak yang best kalau nak diceritakan.
tetapi,malas pulak nak cite kat korang.
*actually,i'm still tired ok?
ye r.mane tak nye.
abis je game arini,aku g CC kat Batu Kikir(satu nama GAH di persada antarabangsa) untuk online FB n update blog aku yang sudah lama tidak diupdate.

paling aku suka ketika latihan tu ialah match antara kitorang.
korang bayangkanlah dapat tengok n.9 vs n.9
bukan senang nak dapat tengok match sebegitu rupa.
orang2 yang nampak match 2 je dapat tengok.
haha.*tak lawak k

so,itu sahaja daripada aku untuk post kali ini.
i hope u all dapat mendoakan kejayaan aku di dunia dan akhirat.

No comments: