Wednesday, December 15, 2010

something part 2

Ladies n Gentlemen
terlebih dahulu,
saya, selaku pengerusi majlis pada hari ini.
ingin memohon maaf atas kesalahan yang telah dibuat sama ada sengaja atau tidak.
*urm, majlis ape plak pagi2 bute ni?
untuk pengetahuan anda semua,
majlis ini telah dirasmi oleh Saintis Muda,
saya mengadakan majlis ini adalah untuk memohon maaf kerana terlalu...
terlalu lambat untuk meng"update" entry yg paling dinanti-nantikan oleh anda semua
iaitu something part 2.

entry yang bertajuk sedemikian sebenarnya telah diinspirasikan oleh entry yang sebelum ini.
iaitu something.

baiklah. Straight to the point now.

sebenarnye,
entry yg sebenar2 nye,
aku nak tanye korang ni.
berkenaan dengan entry yang lepas 2.
iaitu Good News

seperti mana yg anda semua ketahui,
aku ni kan hebat.
*bukan nak riak.cakap je.hee~
so,aku sudah terpilih dalam skuad pemilihan untuk mewakili NS.

Tetapi,secara tidak langsung juga.
setelah mak aku melahirkan aku pada tahun 1994,
aku telah ditakdirkan dengan qada' & qadar,
iaitu, aku dikehendaki menduduki SPM pada tahun 2011.

jadi,aku tidak tahu mana satu yang aku perlu pilih.
*padahal,walau ape2 pun, SPM kene amik gak.mane buleh pilih nak/xnak
dan aku juga tidak tahu yang berita yang dibawa oleh muhammad ni,
good or bad.
ini kerana,SPM adalah penting untuk aku berjaya dalam hidup aku.
tetapi, ragbi pula ape bagiku? (satu persoalan)

hmm...
puasku memikir.
tapi xpe,aku akan cuba buat pilihan yang terbaik.
dan pilihan ini terbaik untuk kamu semua.
*ha! ape kene-mengene ngan dyorang plak.

1 comment:

nurulain abd jalil said...

muda2 da kne susahkan otak bfikir...
macam masalah rumah tangga...
hahahahaha...

dari peminat setia blog ini...
(saja je ambik hati)