Friday, December 3, 2010

Renewal

Baru-baru ini,
blog Najib Orbida telah mencapai tahap kepuasan hati.
*apa yang puasnye?

yelah,mana tak nye.
dah macam2 owner blog ni buat pembaharuan di blog ini.
antaranya:-

1. Aku dah ade NUFFNANG ADS.melalui ini,aku boleh tahu seberapa ramai orang yg melihat blog aku.aku juga dapat menampung perbelanjaan aku dengan duit yg telah aku dapat melalui ads ini.(actually,x menampung pun)

2. Den dah ade SHOUTBOX. so,hari-hari den boleh melalak dengan kawan2 den.
tp,yg selalu melalak kat blog den ialah aien.asik2 dyo jo yg melalak.ontok-ontok lah sikit.

3. Cek dah ade FEEDJIT. dengan ini,cek dapat tahu siapa yg melihat blog cek dan di mana dye duduk.

4. Kawe dah ade tmpt yg boleh SHARE kawe punye entry.kalau kome sume perasan,setiap kali habis entry ade tulis kat bawah tu.kome sume boleh share dan boleh tick dekat kata2 semangat tu.

5. Okay,aku dah x tahu nak cakap loghat ape lagi.aku akan kembali kepada percakapan biasa.

6. Eh,no. 5 tu bukan pembaharuan taw.

7. No. 6 pun same.

8. No. 7 pun macam bukan jugak je.

9. No. 8 pun rasanye macam x.

*kalau camni,sampai bila nak habis

10. Okay,no. 10 ni betul2 punya.aku ade buat FLASH kat blog aku ni.warna flash ni pun menarik.aku suka gilak.

so,sebab itu lah aku kata blog Najib Orbida telah mencapai tahap kepuasan hati.
ada 10 pembaharuan yg telah dibuat.
*padahal, ada 5 je pembaharuan.
aku harap,korang semua pun berpuas hati terhadap blog aku.
:)

6 comments:

nurulain abd jalil said...

aien tu siapa?

NaJib ChroNicz™ said...

entah r...
mnah mane tah

nurulain abd jalil said...

oke...
nme mcm serupe je...
hahahaahah
tp tu aien...
ni ayien..
beza kn?
wweee..
eyh..
ontok2 tu kuih k?

NaJib ChroNicz™ said...

whatever

zacky ~786~ said...

bLog seMpoi la bro.~~ hehe.. like it.. siMple jer.. ;) trus berbloging..

NaJib ChroNicz™ said...

thanks!