Thursday, December 23, 2010

nak jual lagi

Okay
apabila di"translate"kan akan menjadi
baiklah.

jadi,ianya tiada kena mengena dengan entri aku kali ini.
pada kali ini,aku still memerlukan duit lagi.
so,aku nak jual kat korang something new.
yang ade no. fon aku,korang boleh kol aku.
yg xde,cari sendiri ataupun add fb aku.
muahahaha.

Baju T Shirts - Brand PUMA - ( Original )
Harga Asal : RM 198.00


Harga kawan/sepupu/ipar : RM 15.00 Sahaja.


baju ini bukanlah hasil rampasan kastam.
tetapi,aku telah membuat baju ini secara tidak sengaja.


...

...

...

...


muahahaha..
smart x baju yg aku nak jual ni?
aku harap korang kol lah aku untuk beli baju ni.
tapi,terhad taw.
maklumlah,kat rumah aku ade 3 ekor kucing je.
so,apa lagi?
cepat2 lah kol.

p/s: beli jangan x beli.
hopeful!!!

2 comments:

nurulain abd jalil said...

order 1...
smart...
kucing hidup...

NaJib ChroNicz™ said...

haha.
boleh2.
cepat3.
kol cepat.
haha