Tuesday, December 7, 2010

good news

Ha!
kali ni,aku nak berkongsi satu berita baik dengan korang!
korang nak dengar x ni?
kalau xnak,xyah dengar.
aku pun x taw camne nak wat korang dengar.
*memang lah.kalau suruh bace bolehlah.
so,bace jelah ape yang aku type dalam entry kali ini

peristiwa ini berlaku pada 04/12/2010
dan bermula pada waktu 11:54:03
peristiwa ini juga berlaku melalui perbulan melalui SMS
juga melalui aku dengan muhammad.
perdengarkanlah~

mad : salam...najib,ko tau x ko dpt g selection ragbi MSSM taon dpn?
aku : wslm. ha! serious? x taw pun
mad : ko msti tkjut kn...haha..btol,aq x tpu..tompel dh tgk list nme pas2 dye gtaw aq.
aku : owh.yeke. haha. Alhamdulillah.sape lg yg dpt g?
mad : tompel gtaw aq yg dye ingt je..xtau r ade lg ke x..ko,tompel,aq,tyop,ary.
aku : owh.apam?
mad : tompel x sebut lak...kalo ade pun dye t'lpe gknye
aku : aduyai.aku kne partner ngan apam dowh.
mad : 2 r cbrnnye..mse pmilihan 2 akn dnilai sume kblhn ko..dr segi p'mainan ataupun kblhn untuk ko mnysuaikan diri untuk bmen ngan org len..mmg agk jnggl ckit r mle2 nk bmen ngn org len..aq penah rase g kriket ari 2..tenang je
aku : owh. k3. ape2 pun.thanks taw for this good news.k r.chow. salam
mad : wslm..

macam itulah cerita dye.
ape2 pun.
thanks to Allah.
Alhamdulillah.
moga2,aku terpilih.
amin~

p/s : amboi. bukan main teruk lagi bahasa SMS sekarang ni.
ish,ish,ish