Tuesday, November 16, 2010

Hamzah 5,2010

12/11 ialah tarikh last aku dok kat hamzah 5..(tuk 2010 je)
2nd last aku jadi penghuni Hamzah 5..
(kalau tahun dpn dorm yg same lah)
Rindu itu sesuatu yg pasti hadir..
Dari form 1..
Mula2 masok dorm ni mmg aku menyampah giler..
Aku menyampah dgn Org2 yg Gila kuasa..
(taun dpn aku n kawan2 aku plak yg gila kuasa)
Haha..
Tapi,lame2 aku lepak kat dorm ni..
Barulah aku tau nikmatnye dapat senior2 macam dyorang..
Antaranya faka,copot,kosong,topek,fatek,acap janai,umair.
Ah sudah..
Tp itu kenangan ku di sini..
Mlm tu last aku nk tdo dlm dorm ni ngan dyorang..
pasti rindu suasana dok hostel..
Tp,malam sblm tu nseb bek ade wat jamuan

Jamuan Dorm

initially..

kosong..(bro ensem)

fatek(thanks 4 bahan)

topek..(rindu siot)


amal n topek..

cai,copot n icap..(lagi rindu)

acap,umair n baram..

tuang air bukannye minum..

sudah kenyang??


Pengalaman yg xleh tukar ganti..
Rindu pada semua..
Baek kenangan pahit atau manis..
Semua aku suka..
Sbb kenangan itu yg buat aku terus hidup..
Dan terus mencipta kenangan..
*ayat xleh blah..
Mood Skrg sgt Sensitif..
Rasa syg nk tgglkan dyorang ni..
Tp Hidup ini harus diteruskan mengikut perjalanan hidup kita..
Jadi aku teruskan hidup utk mencipta dan mengumpul kenangan di tempat lain pula..
thank u F5 H5 4 everything

p/s: perghh..
bukan senang nak wat sendiri..
selalu copy paste orang nye je..
bhahaha..

2 comments:

YasminLaa said...

HAHA , gonna miss them all rite ? =]

NaJib ChroNicz™ said...

yes,of course...