Friday, September 17, 2010

Senaman Pagi

Hanya amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini..ikut la arahan ni betul2...


ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..


tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher..


wa..wa.. aaa


gerak kekanan kemudian ke kiri..


gerak ke kiri kemudian ke kanan


ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..


tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..


dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..


kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...


buat secara aggresive pula...
jangan peduli apa orang lain kata..


hilangkan semua stress..


pusingkan kepala...


tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...


akhir sekali
buat joget kucing...

SELAMAT MENCUBA.... =)

Ragam Di Sekolah

Bila cgu tiada dlm klas :
Bila cgu panggil :
Bila kena hadiri kokurikulum :
Bila waktu rehat :
Bila dapat omwprk dari cgu :
Bila tengah cari idea untuk wat krgn :
Bila omwork yang cgu bagi susah nak buat :
Bila otak jam... :
Bila mber banyak songeh dan berlagak pandai :
Bila mber tukar fikiran saat akhir :
Bila cgu suruh stdy lebih masa :
Cgu suruh datang skola waktu cuti ada tuisyen 'urgent' :
Bila dah terbuat silap pada omwork yang cgu bagi :
Bila omwork disiapkan dengan jayanya :
Bila omwork gagal :
Bila dapat CUTI : HAPPENING!!!